Reklamasjon

 

Reklamasjon

Reklamasjon kan opprettes dersom det er en feil på varen du har mottatt. Dette kan være produksjonsfeil ved at søm går opp eller såler som går opp i liming.

For at en reklamasjon skal godkjennes så må feilen være knyttet til en mangel ved produktet. Påførte skader eller slitasje ved bruk dekkes ikke av reklamasjonsretten.

Vi dekker portoen på reklamasjoner.

Det er viktig at reklamasjonen sendes inn til oss så snart som mulig, senest innen 14 dager etter din registrering av reklamasjon i retur portalen vår. 

Slik gjør du:


Scan QR-koden på etiketten som fulgte med i pakken, eller fyll inn ordrenummer og e-post her:

Registrer reklamasjon

 

Når du har registrert reklamasjonen din vil vår kundeservice manuelt se på din reklamasjons ticket. Når din ticket får status godkjent av vår kundeservice vil du få en e-post fra Posten med en QR-kode som du kan vise frem når du ankommer din post i butikk. 

Pakk inn varene godt og ta med QR-koden til nærmeste post i butikk som har Bring/Posten Norge. Der vil du kunne scanne QR-koden og få printet ut en returetikett som klistres utenpå pakken. Du kan også printe etiketten selv og klistre den på pakken, den ligger i e-posten du fikk tilsendt fra Posten.

Husk å ta vare på kvitteringen for din innsendte retur. Uten kvittering står du selv ansvarlig for varen frem til pakken scannes inn som levert til Posten.

Om du ønsker å sende pakken i retur på annen måte er det helt opp til deg, men da er du selv ansvarlig for pakken inntil vi har fysisk mottatt den hos oss. 

Du vil få en e-post fra returavdelingen så snart reklamasjonen din er er behandlet.
I perioder med stor pågang kan dette ta inntil 3 uker før returen er mottatt og behandlet, men som regel går det mye raskere enn det!

Garmin

Reklamasjon på Garmin produkter går direkte til produsent. For reklamasjon av Garmin produkt kan du kontakte Garmin her: https://support.garmin.com/nb-NO/

Polar

Reklamasjon på Polar produkter går direkte til produsent. For reklamasjon av Polar produkt kan du kontakte Polar her: https://support.polar.com/nb/contact

 

Hva gjør dere med reklamasjonsvarer?

 

Vi har inngått samarbeid med Kirkens Bymisjon, som sikrer at varer med mindre feil/skader som blir sendt inn til oss får nytt liv. På denne måten reduserer vi klessvinn og bidrar til en litt mer sirkulær klesbransje.

Om du vil lese mer om dette finner du det her: Kirkens bymisjon og Get Inspired

 

← Tilbake til kundeservice

 

 

-
-
-
-
-
-