Bytte

 

Hos GetInspired har du 30 dager returfrist.

Bytte størrelse på samme vare - Slik gjør du:

 

1. Skann QR-koden du fikk med i pakken din, og registrer returen din på siden du sendes til. Har du ikke lappen med QR-kode som lå vedlagt i pakken din kan du klikke deg inn her:

Registrer bytte

 

Ordrenummeret ditt finner du i ordrebekreftelsen, i din Klarna app eller din Vipps app. 

2: Velg varene du ønsker å bytte og årsak.

3. Velg hvilken størrelse du ønsker bytte til.

Vær obs på at du kan kun bytte størrelse i samme vare/farge via retur portalen.

4. Når du har fullført returen på nettsiden vil du få tilsendt en egen e-post fra Posten Booking med en QR-kode. Denne koden fremviser du til din nærmeste post i butikk som har Bring/Posten Norge. De vil da printe ut det du behøver å klistre på pakken for retursending. Du vil få kvittering fra Bring når du leverer inn pakken, ta vare på denne inntil du har fått mail fra oss om at returen din er ferdig behandlet.

Du vil få egen mail når den er behandlet og godkjent, og din nye ordre vil bli sendt ut så snart returen er ferdig behandlet. Dette kan ta inntil 10 dager fra vi mottar pakken, i perioder med stor pågang. 


Vi reserverer din vare i 25 dager, og den sendes ut etter returavdelingen har behandlet returen din.

Om returen ankommer etter 25 dager er ikke varen holdt av lenger, men om vi har den på lager så sendes den ut til deg.

Er vi utsolgt refunderes beløpet automatisk.

Det trekkes ingen returgebyr ved å bytte størrelse på samme produkt.

Vilkår


For å få godkjent bytte, skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Det vil si i originalemballasje, med alle merkelapper hengende på, uten lukt, merker eller pels fra husdyr.

Undertøy og strømpebukser kan ikke byttes/returneres. Sports-BH kan byttes, men må være uten deodorantflekker/lukt.

En vare uten originalemballasje, merkelapper eller med lukt/merker vil anses som brukt og vil ikke være kvalifisert for bytte. Elektronikk betraktes som brukt hvis emballasjen er åpnet, dette gjelder også pulsklokker.
 
Du kan ikke benytte skoesken som sendingsemballasje. Sko og andre varer skal alltid pakkes inn i en egen sendingsemballasje slik at original emballasje som hører til produktet ikke blir skadet. Dersom originalemballasjen er ødelagt eller mangler vil varen anses som brukt.

 

 

Bytte til annen vare? Slik gjør du:

 

1. Legg inn ny bestilling i nettbutikken på de varene du ønsker å bytte til.

2. Skann QR-koden du fikk med i pakken din, og registrer returen din på siden du sendes til. Har du ikke lappen med QR-kode som lå vedlagt i pakken din kan du klikke deg inn her:

Registrer bytte

 

Ordrenummeret ditt finner du i ordrebekreftelsen, i din Klarna app eller din Vipps app. 


3. Når du har fullført returen på nettsiden vil du få tilsendt en egen e-post fra Posten Booking med en QR-kode. Denne koden fremviser du til din nærmeste post i butikk som har Bring/Posten Norge. De vil da printe ut det du behøver å klistre på pakken for retursending. Du vil få kvittering fra Bring når du leverer inn pakken, ta vare på denne inntil du har fått mail fra oss om at returen din er ferdig behandlet.


Det koster 69kr å benytte seg av returetiketten for bytte av vare. Returportoen blir trukket i fra beløpet som tilbakebetales når vi behandler returen din.

Har du betalt for varene du sender i retur, får du pengene tilbakebetalt så snart vi har mottatt og behandlet din retur. Har du ikke betalt må du logge deg inn på www.klarna.no for å registrere en retur der slik at du ikke får purregebyrer i mellomtiden. Kunden står selv ansvarlig for å unngå purregebyrer. 

Den nye bestillingen din betaler du som normalt, og eventuelle fraktkostnader dekker kunden selv.

 

← Tilbake til kundeservice

 

 

-
-
-
-
-
-