Ofte stilte spørsmål

 

Jeg ønsker bytte størrelse, hvordan går jeg frem?

Om størrelsen er tilgjengelig i nettbutikken kan du enkelt og gratis gjøre et bytte via vår retur portal. Du kan lese mer om dette her. 

 

Jeg skal bytte en vare, hvordan går jeg frem?

Da legger du inn en ny bestilling i nettbutikken på varene du ønsker å bytte til og ta kontakt med kundeservice. Det du sender tilbake får du pengene igjen for, og det du bestiller på nytt og skal beholdes betales som normalt.

Du vil få egen mail når ditt bytte er behandlet og godkjent, og din nye ordre vil bli sendt ut så snart returen er ferdig behandlet. Dette kan ta inntil 10 dager fra vi mottar pakken, i perioder med stor pågang. 

Du kan lese mer om dette her.



Jeg skal reklamere på et produkt, hva nå? 

Du finner en enkel forklaring på dette her.



Jeg skal returnere en vare, hva gjør jeg?

Du finner en enkel forklaring på dette her.

 

Kan jeg logge inn med Vipps? 

Ja. Har du allerede registrert konto med oss får du da muligheten til å koble disse kontoene sammen. Da får du en samlet ordrehistorikk og enklere oversikt av ditt kundeforhold med oss. Dette gjelder kun kontoer med samme registrerte mobilnummer og ikke e-post. Endringer av din kundeinformasjon og preferanser kan gjøres ved sammenkobling eller senere på din kundeside.

 

Kan jeg sjekke saldo på gavekort?

Ja, det kan gjøres her: Sjekk saldo



Dere er utsolgt for varen jeg vil bytte til, hva gjør jeg? 

Om varen enda ligger i nettbutikken vår kan du klikke på ønsket størrelse, og velge å sette deg opp på SMS-varsling. Da vil du få beskjed når ønsket størrelse er på lager igjen. Når vi er utsolgt for varen du ønsker å bytte til så kan du sende den du har i retur til oss slik at vi kan refundere deg for varen og du slipper å miste retur/bytteretten på 30 dager. Kryss av for “retur” på skjemaet.



Har dere prismatch?

Vi har ikke prismatch hos oss.



Varen jeg har kjøpt er nedsatt i pris nå, kan jeg få samme pris?

Rabattkoder og tilbudspriser gjelder kun på bestillingene som er gjort i selve kampanjeperioden. Vi har dessverre ikke mulighet til å refundere rabatter på kjøp som er gjort før/etter kampanjeperioden.


Når får jeg pengene mine tilbake for returnerte varer?

Normalt tar turen i posten 1-3 uker. Så snart pakken er ankommet og behandlet på vår returavdeling vil du få en e-post fra oss. Deretter blir saken sendt til Klarna, som kontakter deg innen 5-10 virkedager etter at returen er behandlet. De sender deg en mail hvor du må fylle inn hvilket kontonummer du ønsker pengene tilbakebetalt til. 

 

Hvor finner jeg fakturaen på bestillingen min?

Alle dine bestillinger, innbetalinger og utestående fakturaer finner du ved å logge deg inn med bankID på www.klarna.no

 

Koster det noe å sende varer i retur?

Det er 69 kr returporto på alle pakker som sendes i retur med vår returetikett, ved bytte av farge eller retur av varer. Pakke ved bytte av kun størrelse på samme produkt er gratis.

Returetiketten gjør at pakken er sporbar og forsikret. Portoen trekkes fra beløpet som skal tilbakebetales når retur er mottatt og behandlet av Get Inspired.

Du kan lese mer om dette her.

 

Jeg har tatt av lappene på varen, kan varen byttes uten merkelapp? 

Varer som er tatt i bruk eller hvor lappene er tatt av kan dessverre ikke byttes.


Jeg har testet skoene utendørs, men vil bytte, kan jeg det? 

Nei, dessverre. Sko som er testet ute kan vi ikke selge videre og vil ansees som brukt.



Kan jeg kansellere eller gjøre endringer på ordren min?

Vi ønsker å gjøre det vi kan for å få plukket, pakket og sendt alle pakker superraskt. Vi har derfor et robotsystem på lageret som gjør at det ikke er mulig å kansellere eller gjøre endringer på ordren i etterkant.

 

Kan jeg legge til flere varer på ordren etter bestilling er bekreftet?

Nei, dessverre. Men du kan legge inn en ekstra ordre om du ønsker flere varer.

 

Jeg har ikke fått pengene tilbake etter at returen var ferdig behandlet?

Har du betalt med Klarna er de som skal tilbakebetale pengene til deg. Du kan kontakte Klarna kundeservice direkte på www.klarna.no/kundeservice eller på telefon 21028991. På grunn av personvern har vi ikke innsyn i når/hvor pengene er utbetalt, purringer eller lignende.

Har du betalt med Vipps kan du kontakte deres kundeservice på www.vipps.no/kontakt-oss/

Har du brukt gavekort på din bestilling, så vil gavekortet automatisk fylles opp med returbeløpet og du kan bruke samme gavekort igjen.

 

Kan jeg bytte/returnere undertøy og badetøy?

Av hygieniske årsaker kan ikke truser/undertøy/badedrakt byttes. Sports-BH kan helt fint byttes, sørg for at det ikke er sminkeflekker eller deodorant/bodylotion på den. 

 

Jeg har fått en gave, kan jeg returnere eller bytte den?

Alle varer som er ubrukte, med lapper på kan returneres innen 30 dager hos oss. Vær obs på at vi kun har mulighet til å tilbakebetale pengene for varene til personen som bestilte og betalte for ordren. Så om du har fått en gave er det eieren av ordren som vil få pengene tilbake når returen er mottatt og behandlet.

 

 ← Tilbake til kundeservice

 


 

-
-
-
-