Bestilling
Før du legger inn bestilling
For at pakken din skal komme trygt og raskt frem, er det viktig at adressen og navnet ditt står tydelig på postkassen. Hvis ikke kan ikke posten levere pakken i din postkasse og pakken vil da bli returnert innen 3 uker.
Husk å se over at adresse, gatenummer, telefonnummer og e-posten din stemmer før du fullfører bestillingen. Om e-posten ikke er riktig vil du ikke få ordrebekreftelse eller hentemelding på e-post. Dette er info som ikke er mulig for oss å endre på i etterkant av en bestilling.
Du legger inn rabattkode i handlekurven, før du kommer til kassen. Der finner du et rabattkodefelt som det står "legg til rabattkode", der skriver du inn koden du har og trykker på "aktiver". Da vil koden aktiveres på ditt kjøp. Dette må gjøres før du trykker deg videre inn til kassen for å fullføre kjøpet ditt.
Kan jeg kansellere/endre min bestilling?
Vi ønsker å levere pakken din så raskt som mulig, og vårt robotsystem på lageret starter å behandle din ordre umiddelbart etter bestilling. Det er derfor ikke mulig å gjøre endringer eller kansellere en ordre etter bestillingen er lagt inn.
Når sendes bestillingen min?
En e-post sendes til deg så snart pakken din sendes fra vårt lager.
Har du ikke mottatt bekreftelser innen rimelig tid, kan det være at de har havnet i søppelpost/spamfilter.
Hvor er pakken min?
Sporingsnummer finner du i e-posten du mottar når varen sendes fra vårt lager. Trykk på sporingslinken og følg pakken der.
Kundekonto
- Vil du opprette en kundekonto?
Klikk på "Min kundekonto” på øverste linje på nettsiden, og deretter på “Opprett ny konto”. Fyll inn dine opplysninger og trykk på “Registrer kundekonto”. Du kan også opprette kundekonto ved å logge inn med Vipps. - Glemt passordet ditt?
Klikk på "Glemt passordet ditt?". Skriv inn din e-post adresse, så vil vi sende en bekreftelseslink for å resette passordet ditt.
Hvis du aldri mottar en e-post med nytt passord, er det mest sannsynlig for at du ikke har noen kundekonto og har handlet som gjest tidligere.